27 Mayıs 2012 Pazar

Emir'e Baby Shower

Bir bebeğimiz olacak yakında gün sayıyoruz. Biz de boş durmayalım Emir bebeğe şekerler,lavantalar yapalım dedik.

vee kollarımızı sıvadık...

Eminönü'nden gidip aldım tüm malzemeleri. Eminönü'nde hem daha çok çeşit var hem de daha ucuz.

Tüm malzemeleri ayrı ayrı yapabileceğiniz gibi hazır paketler de bulunmaktadır. Zevkinize göre tercih edebilirsiniz.

Bizim aldıklarımızdan:


Hemen fiyat da vereyim. Baby yazan tshirt görünümlü olanlar 12 tane 10 TL
                                     Çubuklu olanlar ise 12 tane 5 TL
                                     Organze tüller 50li paket 5TL
                                     Organze kurdele 50m 3 TL
                                     Sepet 20 Tl
                                     *fotograflarda olmayan kapı süsü de 30 TL
















Çubukları koyduğumuz sepeti ben yaptım. Çeşitli kurdeleler, tüllerle süsledim. İçine ağırlık yapsın diye minik taşlar,üstüne de saplamak için sünger koydum. Çubukların boyları kısa olduğu için çok derin bir kap seçmedim.





Biz organze tüllerin içine hem lavanta hem de badem şekeri koyup, kurdeleyle bağladık. Çubuklu olanları slikonla arkasından tutturduk.

100 adet için Toplamda 135 TL harcadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder