10 Mayıs 2012 Perşembe

Dukan Diyeti'nde 10. gün

Tam da başlık gibi 10 gün...

6 gün atak dönemini atlattıktan sonra 1 gün saf protein 1 gün protein+sebze diyeti yapmaya karar verdim.

1 haftanın sonucunda 2.5 kg verdim. Okuduğuma göre daha çok kilo verenler bile olmuş;ben de bu kadar gitti.

Sebze yediğim günler dünya nimetlerinden faydalanıyorum sanki. Sebze yemek ne büyük zevkmiş.


Bugün asabiyim. Yumurtam sulu olmuş. (Hem de en sevdiğim şekliyle) Evde kalan son yumurtayı da sulu pişirdiğim için kendime kızıyorum.Kim çıkıp alacak şimdi deyip başladım yemeye. Eskiden olsa bir dilim kepekli ekmekle onu bir güzel yerdim. Şimdi yaptığım o sevimsiz kreple gitmiyor, boğazımdan geçmiyor arkadaş. Çatalla akışkan sarısını yakalamak için bin kalori harcadım ben biliyor musun diye etrafa çattım.



Daha ne kadar katlanırım bu duruma bilemiyorum. Bu günü yumurtaya değil de havaya bağlamak istiyorum; n'olur öyle olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder