24 Mayıs 2012 Perşembe

Dukan mı Karatay mı ???



Dukanla ilgili sıkıntıları okuduktan sonra üstelik yaşadıktan sonra bir daha düşüneyim dedim. Karatay diyeti kitabını aldım. Prof Dr Canan Efendigil Karatay 'ı televizyondan da takip etmiştim. Bir kere prof. olması beni cezbediyor; daha inandırıcı hale getiriyor. Bunu  haricinde Diyet başlığı altında beslenme biçiminin sürdürebilmesi daha mantıklı geldi.

Derken...

Kitabı bir çırpıda okudum. İkisinde de ortak özellik olarak karbonhidratlardan uzak durmalıyız. Bunu  haricinde "karatay"da meyve var.bolca (sınırsız belki de) sebze var.

"oohh dukandan sonra bayram havası."

Onun haricinde Karatay ara öğünleri önermiyor.Çok acıkırsak badem,ceviz fındık yiyebiliyoruz (1 çay bardağı kadar). Bu da diyete bağlılığı arttırır bence. Birkaç gündür 2 yumurtalı kahvaltımı yaptıktan sonra acıkıncaya kadar yemek yemiyorum. 5 saati buluyor. O zaman salata ya da zeytinyağlı yemek yiyorum. Akşam da buna benzer belki biraz yanına et yemeği ekliyorum. (işte o gün evde ne pişmişsse)

Sonuç olarak kendime göre bir diyet oluşturup dukanla karatayı birleştirdim.

Bunun haricinde düzenli spor yapıyorum. En azından haftanın 4 günü düzenli :)

1 Mayıs'ta başladığım diyetimle birlikte 5 kg verdim. 4 cm inceldim. ( 20 günde )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder