8 Mayıs 2012 Salı

Dukan Diyeti Seyir dönemi

Atak Dönemini 6 gün yaptım. Her gün ilk 2 gün yediğim şeyleri yedim. Daha ne kadar et,tavuk yerim bilemiyorum.

Dün itibariyle seyir dönemine geçtim.İlginç bir şekilde hala tartılmadım. Bu geçişle birlikte domates, salatalık yemek ne büyük bir zevkmiş meğersem anladım.

Bu dönemde de atak döneminde yediğimiz yiyeceklerin yanına bazı sebzeler ekleniyor. bu sebzeleri her öğünde tüketmemek şartıyla istediğiniz kadar tüketebilirsiniz. ( tabii ki kazanla yemiyoruz)

Peki bu seyir dönemini ne kadar ve nasıl yapacağız?

Kitaptan okuduğum kadarıyla varmak istediğiniz kiloya kadar seyir dönemi devam ediyor. Mesela; haftada 1-2 kilo veren biri için 10 kilo vermek istiyorsa 8-10 hafta boyunca buna devam etmeli.
Seyir döneminin uygulama biçimi de kitapta değişik anlatılıyor.
- 5 gün saf protein (SP), 5 gün protein+sebze (PS) diyeti peşi sıra yapılabilir.
ya da
- 1 gün saf protein, 1 gün protein+sebze diyeti peşi sıra yapılabilir.

2. seçenekte kilo kaybı 1.sine göre daha yavaş. Fakat sonuçta aynı kilo veriliyormuş.Kitapta ilk durum daha sıkıcı olduğu için 2. yöntemi daha çok öneriliyor. Ben de 1SP / 1PS yapmaya karar verdim.

Seyir döneminde ilk gün yediklerim: ( 6. GÜN)
Sabah:
-1 haşlanmış yumurta
-80gr light beyaz peynir
- Yeşilçay

Ara:
- 1su bardağı light süt içine 1.5 yemek kaşığı yulaf kepeği

Öğlen:
-Burger king'ten tavuklu salata (145 kalori )

Akşam:
-50 gr kuzu pirzola (ızgara)
- 1 kabak ( teflonda ızgara yaptım)
- 3 yemek kaşığı light yoğurt

Bunun haricinde 3 litre su ve 1 maden suyu içtim. Spora gittim; 450 kaloriye yakın enerji sarfettim.

Her gün yumurta yemek gerçekten beni çok yoruyor. İçim almıyor. Bunun için de bazen yumurtayı omlet yapıyorum. içine light kaşar peyniri ve dana jambon koyuyorum. " italyan omleti" o zaman gerçekten leziz ve doyurucu oluyor.

Denemenizi tavsiye ederim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder