2 Mayıs 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti'mde 2. Günüm

Atak Döneminin 2. gününü de bitirmiş bulunmaktayım. Bugün yediklerim:

SABAH:
*2 haşlanmış yumurta
*60 gr yağsız/diyet beyaz peynir
*2 adet Yulaf Kepeği krebi

ÖĞLEN:
* 30gr yağsız/diyet beyaz peynir
* 2 adet Yulaf Kepeği krebi
* 1 kutu ice tea şeftali light

AKŞAM:
* 400 gr ızgara tavuk (baharatlarlı)
* 5 yemek kaşığı yağsız/ diyet yoğurt

* 1 kutu ice tea şeftali light

Yulaf Kepeği krebi:
- 1.5 yemek kaşığı buğday kepeği
- 2 yemek kaşığı light yoğurt
- 1 yumurta
Bütün bu malzemeleri bir kapta karıştırın. Daha sonra teflon tavada birkaç damla yağ ile (peçeteyle kalan yağ alınarak) 2-3 dk önlü arkalı pişirin.
Bu tarif kitapta galeta diye geçiyor ama benim yaptığım tamamen krebe benziyor. Tadı da gayet lezzetsiz :)
4 tane avuç içinden biraz daha büyük krep elde ettim.

Fotografta da öğle yemeğim ve krebimin şekli var.





Ayrıca; 2 litreden fazla su içtim. Akşama kadar acıkmadım açıkçası. En son tavukları pişirirken karnımın acıktığını hissettim. Onun dışında sporda 450 kaloriye yakın enerji kaybettim.

2. gün için fena değil sanırım :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder