20 Haziran 2012 Çarşamba

Diyetimin 50. Günü



1 Mayıs'ta başladığım diyetimin 50. gününe girmiş bulunuyorum. Dukan diyetiyle başladım bu sefer. Fakat o kadar olumsuz şeyler okudum- yaşadım- ki hemen vazgeçtim.

Daha önceden sıkça tvde gördüğüm,söylediklerine de inandığım Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay'ın ileri sürdüğü Karatay Diyeti'ne başladım.

Şu an o kadar mutluyum ki bu diyeti yaptığıma. Çünkü;bu dönemi diyet olarak değil yaşama biçimi olarak hayatıma yerleştirmek istiyordum.Evet ekmeksiz hayatta yapamam diyordum 50 gündür 1 gr bile un girmedi bünyeme. Ben ki patates kızartmasının üzerine 1 parmak tuz döken insan tuzsuz yemek yiyiyorum.

Alışıyormuş insan.

Bir de sporu ekledim hayatıma. Her şey çok daha güzel oldu. Toplamda 8 kilo verdim ve oldukça sıkılaştım.

Mümkünse Karatay'ın kitabını okuyun ve mantıklı düşünmeye çalışın. Bir yandan da hayattan zevk almaya bakın.

Bol bol kilo vermeler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder