21 Nisan 2011 Perşembe

Shellac oje

Tırnaklarıma takık biriyim aslında. Her çıkan yeni ürünü denedim üstelik. En son kuaförümde yapılmaya başlanmış olan Shellac ojeleri demeye karar verdim.ben french yaptırdım ama ojenin başka renkleri de var

Daha önce allesandro markalı ürünler kullandım.kalıcı french yaptırdım;protezler,akrilikler...neler neler...sonuc hep hüsran ne kadar zarar vermeyecek dedilerse sonucunda tırnaklarım başlangıç halini özler oldu. jilet gibi keskin incecik, sağlıksız off!

Shellac ojeyi 1 aydır kullanıyorum. diğer akrilik ürünler gibi 3 haftada 1 yenilenmesi gerekiyor.hiç tahmin etmezdim ama çıkarma işleminden sonra tırnaklarımda hiç bir zarar yoktu. Sonuç mükemmel.ne bir incelme ne de bir yıpranma. 1 ay sonra ayaklarıma da yaptırcam.yazın havuzda denizde süper rahatlık ohhh :)

Ayrıca bu işlem diğerleri gibi kalın ve yapay durmuyor. ince ve sert yapısı sayesinde istediğiniz kadar uzun tırnaklara sahip olabilirsiniz.


Birkaç foto çektim ama görsel olarak benim ellerime aldanmayın güzel değiller çünkü sadece doğal görünümü konusunda aklınızda soru işareti kalmasın diye :))

2 yorum: