30 Nisan 2011 Cumartesi

cheapsmells siparişim

bir tavsiye üzerine girip incelediğim siteden sonunda dayanamayıp sipariş verdim. e-alışveriş olayına pek sıcak bakmasam da bir kereliğine denemek istedim.

ben iki tane parfüm aldım çoğunluk gibi :) biri Agent Provocateur Maitresse diğeri de CK IN2U her


(siparişi 14 Nisan'da verdim ve 29 Nisan'da elime ulaştı. Ama ben bu arada dayanamayıp bir kere de mail attım.hemen geri döndüler.12 mayısa kadar elime ulaşmazsa tekrardan irtibata geçmem gerektiğini söylemişler sağ olsunlar. )

Fiyatları çok ucuz olduğu için ürünlerin gerçek olup olmadığı konusunda çok şüpheliyim. daha önceden tekin acardan satın aldığım Agent Provocateur ün şişesini attığım için şu anlık karşılaştırma yapamıyorum. Ürünün gerçek olup olmadığı başka neresinden anlaşılır bilemediğimden bununla ilgili şimdilik bişey diyemem. En kısa zamnda öğrenip yazarım ayrıca.diğer parfüm konusunda sıkıntım yok onda gayet rahatım.bu rahatlık Türkiye'deki fiyatlara daha yakın olduğu için mi geliyor inanın bilemiyorum :))

Çünkü Maitresse gerçekten pahalı bir parfüm.100ml fiyatı 200 küsür ben de cheapsmells'e 56.82$ verdim.yaklaşık 85TL aradaki fark bayaa olduğu için tereddütlerim de o derece arttı.

Alırken de pek kararsızdım ama dayanamadım verdim işte. Şimdi geriye sadece gerçekliliğine emin olmam kaldı.

Bu arada kokularına diyecek lafım yok.

Mis...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder