16 Kasım 2012 Cuma

Aupair Tanıtım Videosu

Aupair lik sürecinde karşınıza yapmanız gereken bir çok madde çıkacak. Bunlardan bir tanesi aileye yazılan mektup diğeri de baktığınız çocuklarla ve kendinizle ilgili video.

Aileye yazılan mektupta yaşadığınız şehirden okuduğunuz okuldan tutun da aileniz ve cocuk bakımıyla ilgili samimi bir dilde hepsi olması gerekiyor.

Yaklaşık 2 sayfa kadar yazdım ben. İnsanın kendini överek anlatması biraz güç oluyor tabii.

Video ya gelince...

Bence en zor olan kısım o. Şanslıyım ki çocuklara baktığımdan oldukça fazla fotgrafım var. Eğer sizin yoksa konu komşudan yardım isteyeceksiniz :)

Yemek yedirirken, saç toplarken ya da oyun oynarken herşeyi çekip koyun. Videonun  içinde kısa kısa videolar da olabilir, daha da gerçekçi olsun diye. İşte bir kaç tane örnek izleyin ona göre yapın. Ben bugun çektim ve hazırladım videoyu. Eğlenceli de bir müzik ekledim fon olarak. E güzel oldu gibi.

Tabiii telaffuzlara da dikkat edilmeli. Benim çok iyi olduğu söylenemez. Amerika'dan dönüşte tekrardan izleyeceğim bakalım gelişme olmuş mu diye :)

Bu video'yu da windows movie maker ile yaptım. Başka programlar da vardır elbet ama ben bilmiyorum. Ya da grafik okuyan bilen biri varsa size hemen yapabilir.

Bol şans şimdiden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder