15 Aralık 2011 Perşembe

Saç Bakımı ve Önerileri

Bir önceki yazımda da yazdığım gibi argan yağını uyguluyorum. Ytırnak bakımağ uygulamadığım zaman da "Davines Vegetarian Miracle" saç bakım maskesini uyguluyorum.

Bu argan yağı gibi kötü kokulu değil; aksine inanılmaz güzel bir kokusu var. Saçımı şampuanladıktan sonra dipten uca sürüyorum;10dk kadar beklettikten sonra duruluyorum. krem kullanmıyorum bunu kullandığım zamanlarda.Oldukça memnumun bu üründen de.


Ayrıca saç ve tırnak bakımı için dışardan olduğu kadar içerden de beslemek gereklidir. Yiyecek ve içeceklerin haricinde ben Biotin tabletlerinden kullanıyorum. Eczanelerde ya da bitkisel sağlık ürünleri satan dükkanlarda çeşitli markalarda  bulabilirsiniz ama ben yine de bir eczacıya danışmalısınız derim.

Biotin ( vitamin H) tırnakların ve saçların güçlenmesini;sağlıklı ve hızlı uzamasını sağlar. Benim kullandığım Solgar  biotin 5mg Bunun bir de 1mg olanı var. Eczacıya danışmadan kullanmayın derim. Kullanıktan 1 ay sonra özellikle tırnaklarınızın ne kadar çabuk uzadığına şahit olacaksınız.





4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Canım bişey sorcam..Bu davines'in vegatarian miracle ürününü ben de görmüştüm.Senin saçının cinsi ne? benim saçlarım baya kuru ve boyalı..Bende davines'in kuru saçlar için nemlendrici şampuan ve kremini almayı düşünyordum.sence krem yerine bu maskeyi mi alayım? birde şampuanları hakkında bir bilgin var mı? kaliteli,etkili marka bir ürün almak istiyorum..bilgilendirirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Ürünü kuaförüm tavsiye etmişti.Benim saçım çok kuru ve aşırı yıpranmıştı. Çok yıprandığı için bu maskeyi bakım kremi gibi kullanıyordum daha iyi etki etsin diye. düzenli kullanım sonucunda saçlarımda yumuşama başladı, parlaklığı arttı. Tabii yanan ya da çok fazla yıpranmış yerlere etkisi ne derece oldu orası tartışılır ama sağlıklı olan yerler ışıldadı.Keratin yüklemesi yaptırmıştım onun için de davines'in sülfatsız şampuanını kullandım. Başka bir ürününü kullanmadım. Yalnız kullananlardan biliyorum BC Bonacure'ün nem veren serisi de kuru saçlar için oldukca etkili. Bence kullanacağın bakım ürününün şampuanını da alırsan daha hızlı çözüm alabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. canm bnde araştrdm,hatta davines'in türkiye distrübütörü uzman brine sordum.o da bna nourishing şampuan ve hair buılding pak maskeyi önerdi. vegetarıan miracle'ı dşünyordum ben.hair buıldıng pak daha etkili dedi..benimki çnkü hem çok kurudu hem de oryalden dolayı aşırı yıprandı...bnde hair building pak aldım.inş etkli olur.

    YanıtlaSil