30 Kasım 2011 Çarşamba

MAC Yılbaşı Kolekiyonu

Eveet makyaj yapmayı severler... tatataaatammm!

Karşınızda Mac Ice Prade_2011-12 Yılbaşı Koleksiyonu'ndan birkaç parça

Mac'e düşkün herkes gibi ben de dayanamadım;gittim. Aslında bu yazıyı daha önceden yazacaktım anca vaktim oldu.

Aldıklarımı söyleyeyim hemen 
                                               
Dazzlesphere/ Pink Ornament x 4 / (ruj seti)





Bunlar yaz kış kullandığım renkler olduğu için hemen aldım. Fiyatı 85TL
4'lü olduğu için oldukça uygun fiyata geliyor.

 Make it perfect brush kit/ Mineralize ( fırça seti)
Aslına bakarsanız sadece büyük boy fırçasına ihtiyacım vardı. Likit kıvamdaki malzemeleri sürmek için oldukça başarılı bir fırça. Normal boyu 95 TL olan bu fırçanın 4'lü seti 125TL Bu yüzden seti almayı tercih ettim.





Küçük boy olanını da nemlendirici sürerken kullanıyorum. ( Diğer ikisi de göz için zaten)Böylece kremi fırçayla yayıp elimde kalmasını engelledim. Bu iyi bir yön olsa da fırçaların kılları biraz fazla dökülüyor.İlk defa kullandığımdan mıdır bilinmez ama bunu da paylaşayım istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder